Kako da postupim ako sam dobio proizvod koji ne odgovara slici na sajtu?

Ako ste primili proizvod koji ne odgovara slici na našem sajtu, želimo da istaknemo da se trudimo da budemo što precizniji u opisu proizvoda, slikama i njihovim cenama. Ipak, moramo napomenuti da ne možemo garantovati da su sve informacije u svakom trenutku potpune i bez grešaka. Artikli prikazani na našem sajtu su deo naše ponude i postoji mogućnost da pojedini artikli nisu dostupni u određenom trenutku.

Molimo vas da nam se obratite putem e-maila na online@eshop.underarmour.rs kako bismo organizovali zamenu artikla. Tu smo da vam pomognemo i rešimo svaku nejasnoću u vezi sa vašom porudžbinom. Hvala na razumevanju i strpljenju.

Slični članci

Chat

Klikni na dugme za Chat u desnom donjem uglu ukoliko želite da postavite pitanje

Radno vreme:

Ponedeljak – Petak, od 09 do 17 h

Korisnička podrška

Pošaljite nam e-mail na online@eshop.underarmour.rs

Potrudićemo se da vam odgovorimo u najkraćem roku.

Kontakt

Potrebna vam je pomoć oko porudžbine. Pozovite nas na broj 0800/222-333

Radno vreme:

Ponedeljak – Petak, od 09 do 17 h

array(0) {
}
Memory Consumption is: 9.42 MB